“Vakmanschap,
altijd in uw buurt”
Wat we voor u
kunnen betekenen
Zoveel meer dan enkel plaatsing
Elke klant heeft verschillende prioriteiten en wenst een oplossing op maat. Bij Aendekerk kan u rekenen op een transparante aanpak en superieure kwaliteit. Wij proberen deze eisen zo goed mogelijk in te schatten zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Wij werken alleen met kwaliteitsproducten
Wij werken enkel met producten die bekend staan om hun goede kwaliteit, afwerking, energiezuinigheid en duurzaamheid. Zodat we kunnen garanderen dat ieder project met de grootste zorg wordt behandeld.
ONTDEK ONS TEAM
Onze aanpak
AFSPRAAK
Omdat iedere klant zijn eigen prioriteiten heeft maken wij eerst graag een afspraak ter plaatse of in onze toonzaal.
PRIJSOPGAVE
Nadat de opdracht is vastgesteld en we uw situatie en wensen kennen maken we een gepersonaliseerde prijsopgave. Duidelijke afspraken, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
INSTALLATIE
Tijdens de installatie kan u rekenen op professionaliteit en efficientie. Door onze flexibele opstelling plannen we de opdracht in wanneer dit het beste uitkomt voor u.
ONDERHOUD
Als u achteraf nog vragen heeft over de werking van het toestel wordt u altijd kosteloos geholpen. Ons jaarlijks onderhoud pakket zorgt ervoor dat u zorgeloos kan genieten van uw installatie.
Realisaties
Om de energiefactuur iedere maand te doen dalen hebben we een hoog rendement zonnepaneel installatie geplaatst. De woning zowel als de praktijkruimte.
ONTDEK REALISATIE
ALLE REALISATIES
Onze tevreden klanten
“Het plan van aanpak had het team geplastificeerd mee, dat zie je werkelijk nergens.”
Jerome
Diensten
AIRCO
ZONNE-ENERGIE
WARMTEPOMPEN
Een aangenaam klimaat:
meer voordelen dan u denkt.
Een airconditioning is in staat om drie klimaatsfactoren te beïnvloeden: luchtvochtigheid, luchtsnelheid en temperatuur. Doordat u controle heeft over deze factoren bepaald u zelf uw ideale klimaat. Een airconditioning vervult ook de rol van verwarmingstoestel doordat deze ook kan verwarmen. Hierdoor bespaart u door de stijgende energieprijzen van stookolie en aardgas.
BEKIJK REALISATIES
Waarom we u zullen blijven verbazen